Benim bebeğimde 7 aylıkken kabızlık sorunu çıktı bizim 4 5 günde 1 tuvaletini yapardı ama zorlanarak yapardı bizde doktor fitil verdi bebeğe göre bi tık sicak suda banyo yaptırır vücudunu ayaklarının altını zeytinyağıyla masaj iyi gelirdi her gün 1 tatlı kaşığı zeytinyağı verdim oda bağırsaklarını yumuşatır diye armut, yulaf vb. gibi şeyler verdim bunlar bize iyi geldi inşallah erken zamanda düzelir çok zor gerçekten ha birde karnına masaj yapın iyi gelir bence