Merhaba bugün 11 aylık bebeğim 3 kez koyu kıvamlı kaka yapti, çok hassas cildi olduğu için pişik oldu ve en son kakasından sonra çok ağladı altını değiştirirken son sildigim ıslak mendile pembemsi yeni kan geldi minikçe. Bu pisikten kaynaklı bi kan mıdır acaba makatta çatlak böyle mi oluyo? Kakasinda kan yoktu hiç