zeynoyuc Doğum parası ve emzirme ödeneği için nasıl başvuru yapıyoruz. Doğum yaptım kimlik çıkardık ama ekstradan bir başvuru yapmadım. Bilgisi olan detaylı bilgilendirebilir mi?
ardensss zeynoyuc Sigortlaı çalışıyorsan raporlarını muhasebeye iletmiş olman lazım onlar süreci hallediyor zaten
ilenalemin zeynoyuc ben rapor parası aldım 50 bin.doğımdan hemen sonra bi 7 bin yatırdılar.rapor bitince de 43 bin yattı.
havvamete zeynoyuc süt parası direk eşimin hesabına yattı diğer 300 lirayı almadım uzak bana başvuru yeri oraya git bebekle gel masraf parayı geçiyo🤣
Rabiiul rana0234 alamazsınız o zaman sadece emzirme yada süt parası alabilirsiniz 600-800 tl arası tek seferlik
evlimutlucocuklu30 zeynoyuc hayır siz maaşınızı alıyorsunuz zaten bu SGK ve bagkurlu çalışan anneler için
Rabiiul snmkrcl sağlıklı doğum yapınca raporunuzu işverene gönderin sgk ya bildirim yapar sonra parça parça alıyorsunuz paranızı
ebru3457 Rabiiul ben doğum parasını aldım öncesinde çalıştığım içim fakat emzirme ödeneğini almadım kızım neredeyse 7 aylık olucak alabilir miyim hala
ebru3457 Rabiiul nasıl alıcam başvuru yapmam gerekiyor mu bilgi verirmisşniz internetten baktığımda sgk ya başvuru yapılması felan gerekiyor yazıyordu internetten yapabilir miyim diye baktım yapamadım
evlimutlucocuklu30 ebru3457 e devletten şahıs ödemelerine bakın pttye gonderildi ise orada yazar hatta iban girebiliyorsunuz o zaman ibana gonderiyorlar
Rabiiul ebru3457 ben ona başvuru yapmadım otomatik yattı bilgim yok o yüzden ptt den alabiliyorsunuz gidince bi sorun
ebru3457 evlimutlucocuklu30 inanım kayıtlı zaten doğum parası direk ibanıma yattı ama süt parasını görmedim yani ekstra bi başvuru mu yapılması lazım şahıs ödemelerim de de görünmüyor