minikmucizemaak Kiwi go bebek kamerası satıyorum. Sadece 1-2 kez kullandım. Oda 15-20 dk kadar. O yüzden fiyatı çok aşağı çekemiyorum. Fiyatı 550 tl olarak düşündüm ama varsa teklifiniz konuşabiliriz.
prensesanesi01 minikmucizemaak satış sebebiniz nedir acaba bizde kızıma almak istiyoruz ses geliyor mu hareket halinde herhangi bir sinyal veriyor mu acaba
minikmucizemaak prensesanesi01 Oğlum yanımızda yatıyor günde de 1 defa uyku yapıyor onu uyutunca yanında yatıyorum hiç kullanamıyorum o yüzden. Evet bebeğin sesi geliyor sizin sesiniz gitmiyor, hareket halinde de bildirim gönderiyor telefona.