nskn Merhaba kızlar bebeğim 1,5 aylık başlarda memelerim baya sertti şimdilerde kulak memesi kıvamında sürekli sütüm mü azalıyor acaba neden hiç sertleşmiyor? Gerçi bebeğim nerdeyse sürekli emiyor dolmaya mı vakit kalmıyor acaba
iki_prens_annesi_ nskn göğüsler terbiye olmuş deniyor halk tabiriyle yani bebeğin ihtiyacı kadar süt oluyor bebek emdikçe geliyor birikmiyor merak etmeyin
isufumveben nskn su içmeye dikkat ediyorsanız Allahını izniyle kolay kolay azalmaz daha yeni doğum yapmışsınız hormonlar tavandır yani. Icinizi rahat tutun sutunuzun bol olduğunu hayal edin hep
aryabebek473_ nskn benimde böyle şuan mesele sağ meme ile emzirdğiğmde diğer memem çok ağrıyor sanırım halk tabiriyle süt kaynıyor
hopdedik nskn benim sol gogsum mastit olcakti hemen antibiotik basladik sol gogsum hala daha sert , sag gogsumde normal yumusaklikta ama sag gogusten daha verimli geliyor digeri sert olmasina ragmen ☺️
evdekianne Sütün terbiye olmuş, günde istersen 4 lt 5 lt su iç emziriyorsun ben diyetisyenle emzirme yapmıştım 5 litre bile içiyordum
mucizemgeldi17 Benim de hep öyleydi, hic sert halini bilmem. Bence o yapısal bir şey. 2 seneyi geçti emzirdim 😊 ona takılmayın bol bol emzirmeye devam 🌸