minikadam240_ Ayy rabbim şifa versin ben 3 kez mastit oldum ilk ay bebeğim yoğun bakımda yatmıştı süt sağıp götürüyordum baya uyardım memelerimi çoğaldı birden bebeğimde az emiyordu sağmadım oldum ilkinde.İkincisinde kv vakası stresten kavga ettik telefonda eşimle 3 saat olmuştu emzirmeyeli ilk sağıyordum bir baktım sütüm kesildi moral ve dinlenmek çok önemli birde deterjanlarla çok uğraşma canım onunda etkisi oldu bende. Yapmadığım şey yoktu o düğümü çözmek için duşta sabun sürüp masaj yap sıcak suyla çıkıncada hemen sağ yada emzir ondan sonra soğuk kompres yap ben bu şekilde atlattım hep baktım sütüm gitmiş yine hemen bi duşa girip masaj yapıyordum açılıyordu.Birde tersten emzir bol su iç Allah şifa versin bebeğin kaç aylık ? o yetemediği için oluyor az emdiği için.Bu arada pompa asla emmek gibi etki etmiyor bol bol emzir açılsın.Birde ben eşime emzirttim okadar ki tıkandı makine gelan bi işe yaramadı hastane tipi de kiraladım.Emdi tükürdü duşta oda fayda ediyor dene istersen.Lahana yaptakları birde onları kaynatıp ılıyınca memene sar canım beklet öyle oda fayda ediyor. Ah annelik… 🥹