AselElcin evet, kendim verdim. Uyanık kalma sürelerine dikkat ettim hep, internetten baktım ayına göre gün içinde ne kadar süre uyanık kalabileceğine. Şu an 9 aylık mesela 3 saat uyanık kalabiliyor, 2.5 saat dolunca mamasını içiriyorum, ışığı örtüyorum. Odadan çıkıyorum, ağlarsa yanına gidiyorum, konuşuyorum, bazen ninni söylüyorum. Göz teması kuruyorum. Susunca tekrar çıkıyorum. İlk başlarda uyuyana kadar hep yanında dikildim, konuştum, ağlarsa kucağıma aldım geri koydum. Ama öyle mızmızlanıyorsa almadım, artık yatma vakti diye konuştum. Şu an genelde ben odadan çıkınca kendi kendine uyuyor. Ağlarsa yanına gidip tekrar odadan çıkıyorum. Yavaş yavaş alıştırmanız gerekiyor, sabırlı olmanız gerekiyor ama değiyor.