29 günlük bebegim bugun aksama kadar surekli agladi her emzirme sonrasi ustten gaz cikartiyorum bugun surekli alttan gaz cikardi yatirdigimda da bacaklarini kendine dogru cekip ikiniyor surekli mizirdiyor uyuyamadi da karnina masaj yapiyorum bacaklarini bisiklet surer gibi yapiyorum gazi cikariyoruz ama cok fazla gaz cikartti bugun hala daha gazi varmis gibi gaz damlasi da kullaniyorum (bigaia) normalde gece yatarken veriyordum bugun aksam ustu 6 gibi verdim sonrasinda biraz uyuyabildi ama simdi yine ayni ne yapmam gerekiyor esim saat 10 da isten cikiyor o zamana gecmezse acile gitmeyi dusunuyorum ne yapmaliyim ?