Kızlar 20 gündür doğum kontrol hapı kullanıyorum haptan önce 3 4 kez korunmasız yani geri çekilme ile ilişki oldu. Şuan hamile olma ihtimalim nedir iki çocuğum var ikisinde de hamilelik belirtisi olarak göz seğirmesi olmuştu şuanda yine ayni sey oluyor ve kasiklarimda ağrı oluyor sizce hamilelik belirtisi mi yoksa hapın yan etkisi olabilir mi bu arada bebeğim 3 buçuk aylık