Limonsekeri maalesef devam ediyor. Kayısı hoşafına alıştırmaya çalışıyorum onu içince sanki kabızlık süresi kısaldı önceden on gün kaka yapamıyordu, şimdi 2-3günde bir yapıyor sanki, bir haftadır öyle. Bir de benim çocuğum anne sütü almıyor sadece mama yiyordu onu da kabızlık yaptığını söylüyorlar günde üç kere veriyorduk şimdi sadece geceleri vermeye başladık belki onun da etkisi olmuştur. Ama tam anlamıyla kabızlık sorunuz geçti diyemiyorum hala devam ediyor