Bu hoş bir tabir olmamış. Aşağılayıcı bir anlam çıkıyor bundan ki ben kendi adıma kabul etmiyorum bunu.
Çoğu şeyi bir kadının yaptığı gibi yapabilseler veya düşünebilseler, her şey daha güzel olacak zaten. Asıl her şeyi “ilkel erkek gibi” yaptıkları için bu post gibi ve benzeri durumlar yaşanıyor maalesef.