Kızlar merhaba bebeğim 2 buçuk aylık. Doğduğundan bu yana ‘Goon’ marka bez kullanıyorduk pişik felan yapmamasından gayet memnundum. Ama son zamanlarda çok sızdırmaya başladı. Değiştirmeyi düşünüyorum.. Önerebileceğiniz sızdırmayan bez markası var mıdır acaba anneler🫶🏻