Merhabalar Oğlum 42 aylık şuan. Aman zaten bırakacak diye bez bırakmayı erteleyip durdum 1 aydır bıraktırmaya çalısıyorum. Gündüzleri tamam sorun yok hatta çok şükür dışarı çıktıgımızda tuttugu bile oluyor tuvalet bulana kadar. Kendi gider yapar temizlenir sadece büyükte beni çagırır temizletmek için ama geceleri hüsran. 1 aydır nerdeyse full yataga yaptı geceleri. Uyumadan götürüyorum gece 1 2 gibi götürüyorum ama sabaha bakıyorum yapmış oluyor. Çözüm nedir sizler be yaptınız yatak silmekten her gün nevresim degiştirmekten yıldım