24 günlük bebişim var göğsümde yatsa sabaha kadar uyur gibi bir hali var, yatırınca başlıyor kıpırdanmaya uyanmaya. Asla park yatağında yatmıyor. Gündüz kucağımda uyuduğunda koltuğa yatırıyorum maksimum yarım saat uyuyor o da günde 1 defa diğer durumlarda kolumdan bıraktığım gibi uyanıyor , yani yapışık gibi bir halimiz var üstelik yenidoğduğunda ilk 10 gün nerdeyse hiç kucakta tutmadım diyebilirm. Ne yapmam lazım yardım lütfen