babyyyy1 yagmurkokusu_ bu aralar emre fel naçar, elveda sardım ama eskiden beri bıkmadan dinlediğim şarkılar emre Altuğ “bu kadar mı” Göksel “ bir seni konuşurum ”
yagmurkokusu_ silaa66 kıvırcık alinin söyle turnam diye bir parçası var mutlaka dinle benden sana gelsin 🤍 hatta bir bayanla söylüyor canlı orada da harika söylemişler.
yagmurkokusu_ Nurklc bunlarda çok güzel ama ikisinindr düet bir parçası var oda harika mutlaka dinle 🤍
ahkalbimm yagmurkokusu_ lana del rey-dark paradise, born to die Cem Adrian - elveda, ıslak kelebek Aslında ikisininde çoğu şarkılarını çok seviyorum
yagmurkokusu_ ahkalbimm Cem adrian beğeniyorum şarkıları da çok güzel diğerlerini hiç duymadım desem 🙉🙈🙊
asellinaninannesiii yagmurkokusu_ Rafet El Roman - Seni seviyorum Sen gençliğimin büyük parçası Sen gençliğimin, anlamı Biz neler neler, yaşadık beraber Kalın bir roman kitap gibi
yagmurkokusu_ twobabymom_ hirai zerduş son zamanlarda favorim oldu , daha öncede dinliyordum da artık sözleri anlamlandı belki çok çok hoşuma gitmeye başladı. 🎵