Kızlar bi sorum olucak bebeğim 26 aylık 25. aydan beri 2li 3lü cümle kuruyor ama cümleler şöyle; Mesela anne kediden korktum değil de anne kedi kork ya da Anne salatalık verdi değil de anne salatalık ver ya da Parka gidelim değil parka git yani bu normal midir acaba cümlelerin hiç biri tam değil
-Seni seviyorum yerine seni sev işte bende seni seviyorum yerine bende sev
-Arabanın tekeri kırıldı yerine araba teker kır böyle kesiyor hep bu normal mi ileride mi düzelicek anlayamadım umarım anlatabilmişimdir