CuteBadesMama gzmtrn Merhaba Uzm. Dr. Mehmet Yan. Eskiden Medicana’daydı şimdi Bayraklı’da kendi kliniğini açtı eşiyle birlikte. Kendi yerine 2 yaş kontrolünde gideceğiz. Çok olumlu bir doktordur. Tavsiye ederim.
Seymanur9 gzmtrn medical point de Arda bozgül , kendi kliniğinde Mehmet Yan , yine kendi kliniğinde Ahmet Babacan bence en iyiler 👌🏻
Zeynep36 Ben gül İrem kenberoğlu gidiyorum bayraklı şehir hastanesine kendisini iki bebeğimi de götürüyorum çok memnunum ben
Sm1355 CuteBadesMama bir kere acile gittim hiç memnun kalmadım neden bilmiyorum ama devamlı hastası değilim diye sanırım
CuteBadesMama Sm1355 acilin yoğunluğa denk gelmiş olabilirsiniz. Şanssızlık diyebilirim. Doktorluğunu kenarı koyuyorum çok özverili bir insan. Bebeğime yaklaşımı hep çok iyiydi. 🙏🏻