Kızlar merhaba 4 aylık olacak oğlum işe başlayacağım bi kaç ay sonra bu yüzden biberona da alışması lazım emzirerek besleniyor sadece, bugünsen itibaren gece uykusuna yatırmadan önce anne sütüyle karışık 30 ml kadar reflüsü için azıcık reflü maması koyup sütümle vereceğim sonra yine emzireceğim böyle bi kez veya günde bi kaç kez vermem de sıkıntı olur mu acaba memeyi reddetmesinden korkarım hep ne önerirsiniz acaba?