Bebeğime saat 6.30 gibi bebek muhallebisi verdim. İşine Muz ve Pekmez de ekledim. Saat 7 de emdi uyudu. 10.30 da ağladı gittim yanına emmek istemedi. Sonra birden fışkırtarak kustu ama çok kustu yatak baya ıslandı yani. Sonra kaldırdık çok korktum 5 dakika sonra tekrar kustu ve bembeyaz oldu. Eşim ayağıma dolaştı şimdi iyi. Acaba mama fazla mı geldi midesi kabul etmedi ki mi. Neden böyle oldu mama üzerine bir de emdi ondan mı. 😔