Kızlar bebeğim 5 aylık daha dönemiyor. Birkaç gündür yüzüstü çevirdiğimde daha kolay uyuduğunu fark ettim. O uyuduğu sürece kameradan izliyoruz ve gece biz yatarken de sırtüstü çeviriyorum nolur nolmaz diye. Ama yine de sizce bu şekilde uyumamalı mı? Riskli mi acaba