Sütümü sağınca 60-80 filan çıkıyor ama ne kadarını emiyor bilmiyorum genelde zevkine memede öylesine durur. Üstüne de 90 cc mama içiyor. 3 saatte bir. Ama emmesini saymıyorum memede emmeden duruyor çünkü tutuyor ağzında.
Birinci ay kontrolüne gittiğimizde doktor çok beslemişsiniz demişti. 2 saatte bir 60 veriyordum. Bebişim 2.5 kilo prematüre doğdu diye baya üstüne titriyordum.
Sizce hala çok mu besleniyor? Doktor niye kötü bir şey gibi söyledi acaba. Çok içse ne olur ki bebek istiyor sonuçta nasıl vermeyeyim ağlıyor.