Merhaba anneler Ben alerji hastasiyim yani çoğu şeye alerjim var hapşuruk oksuruk nefes darlığı yaşiyorum.hamileikden önce bir ilaç kullaniyordum doktora sordum zorda kalırsan yine kullan dedi her gün kullaniyordum ama çok korkuyorum bebeye bir şey olurmu diye.27 haftalık hamileyim detaylı ultrasyona girdim bir sorun yok sadece suyun fazla dedi.kulanan oldumu alerji ilaci?hamileyken.azeriyim inşallah doğru yazmişimdir cumleleri