Selam kızlar 1.5 yaşında bir kızım var. 2 hafta önce kreşe başladı. Bugün öğretmenleri kızımın arkadaşlarını ısırdığını, saçlarını çektiğini ve onlara vurduğunu söyledi. Bunları duyunca başımdan aşağıya kaynar sular döküldü sanki. O kadar çok üzüldüm ki öğretmenin söyledikleri aklımdan çıkmıyor. Biz yurt dışında yaşıyoruz. Kızım tek büyüdü. Ne bir anneanne babaanne hala teyze dayı amca olmadan büyüdü. Yalnız kalmaya çok alışmıştı. Şimdi de kalabalığa girdiği için hırçınlaştığını düşünüyorum. Bu durumun önüne nasıl geçebilirim inanın bilmiyorum. Öğretmeni bugün kreşin supervisor ı ile görüşecek. Sizin çocuklarınız da böyle miydi. Eğer böyleyse nasıl geçtiniz bu durumun önüne?