papatya_17 Kızlar oğlumun 1 yaş doğum günü için sarma sarıp buzluğa atacağım son güne bırakıp kendimi sıkıştırmak istemedim buzluğa nasıl atabilirim yani iç harcını pişirip mi yoksa Çiğden mi koyuyorsunuz koku vs. oluyor mu
iki_prensesannesi papatya_17 içini pişmiş hazırlıyorum en azından çok diri olmaması için buzluğa koyuyorum birşey olmadı bu zamana kadar
ahkalbimm papatya_17 ben içini pişirmeden yapıyorum. Eğer dolapta yerim varsa direkt tencereye dizip öyle koyuyorum. Sonra kaynar suyunu, limonunu, yağını döküp pişiriyorum. Hiç koku VS. Olmadı
[silindi] papatya_17 salamura yaprak sarilip koyulunca kokuyo cidden ama ben taze yapragi hasliyorum ic harcinida pisip yapip sarip koyuyorum sıfır koku 😊
mutlubibekleyis normal pişirecek gibi sarıp bir buzluk kabına koyuyorum çiğ şekilde lazım olduğunda direkt tencereye alıyorum pişiriyorum koku vs olmuyor çok güzel oluyor, buzdolabı poşeti de olur ama buzluk kabı daha rahat oluyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM papatya_17 iç harcına biraz su koyuyorum ben demlenince de sarıp atıyorum buzluğa
Coynes Yaprak sarma guzel olmuyor buzlukta ici kırıliyor piserken iki gun onceden sarin dolaba koyun pisirmeden o gun pisirin ben hep öyle yaparım.