ufukbebek Sesi kısıldı ve arada öksürüyor hasta olduğu anlamına mı geliyor yoksa gazlı bir bebek 2 3 gün üst üstte çok ağladı o yüzden mi böyle oldu
Matmazellayy ufukbebek Bence doktora gitmelisiniz 3 ay altı bebeklerde bu belirtiler olunca evde değil mutlaka hastanede tedavi gerekli başka doktora gidin
ufukbebek iki_prensesannesi Başka herhangi bir belirti yok. Ateşte tok sadece bugün sesi kısık sabah uyanınca ve 2 kere öksürdü
ufukbebek iki_prensesannesi Acile gidip söyledik bebek bu ağlaayarak büyücek dedi kontrol etmedi boğazını
eozlem ufukbebek öyle şey mi olur ya, biz 42 günlükken baktık öksürüyor götürdük hemen antibiyotik yazdı. Çay kaşığı ile verdim günde 3 kez 3 tane şurup. Üstüne bir de buhar makinesi ile buhar verdim, her gün defalarca burun temizledim.
ufukbebek eozlem Öyle sürekli bir öksürük hırıltı da yok Ateş de yok sadece ses kısıklığı var 2 kere öksürdü yemesinde de sorun yok bilmiyorum ne yapacağım