Cicibebe geçmiş olsun, benim ilk bebeğimin kalp atışı duyulmamıştı. O süreye kadar da hiç bir değişiklik yada belirti hissetmemiştim. Sonrasında doktorum 1 hafta daha beklemek istedi. Tekrar baktığımızda yine duyamadık. Kürtaj olacağım sabahın gecesinde kuyruk sokumumda çok şiddetli bir ağrı vardı oturamıyordum bile. Meğerse kasılma şeklinde düşük yapmaya başlamışım. Benim tek belirtim buydu.