Canım anneler 3 gün şehir dışına çıkmak zorunda kaldım bebeğimi emziremedim bu arada hep sagidim ve bol bol sütüm geldi .. eve dondum hala sütüm vardi ama ne olduysa bugün bi anda kesildi bi damla ancak geliyor .. Sütü kesilip sonradan artan var mı.. artması için ne yapmalıyım ne olur yardım dedim bebeğim açlıktan ağlama krizine giriyor