Ailece covid olduk hastayım hiç bişeye halim yok ama kızım sağ oolsun dediğim dedik inanın öyle bir inat ki yapmayınca ısırıyor saatlerce aglıyor 40 tane kuş çiziyorum 40 daha çiz diyor hem de onun istediği gibi hep aynı yöntemle böyle böyle bir sürü sey 2 yaş zaten zor hastayken cok daha zor