melik_755 biz hastanedeyken çişini yaptı. Oradan yürüyerek çıktık ve oyuncakcıya gittik orada da gezdik ve yemek yedik. Evimize geldik bir kere ağrıyor acıyor demedi. Yürümesin de hiç sıkıntı yaşamadık. Calpol kullandık kısa süre. Sadece yatsın demişti pelin hanım. Ona dikkat ettik. Geldiğinde bile birşeyi yoktu. 1 hafta bile sürmedi.