nurozkann Dün adet günüm dü bugun test yaptım pozitif çıktı kan testi verdim betahcg 14.9 çıktı düşük mü kimyasal gebelik falan mı acaba
sencokbiliyon nurozkann ben 24 ile öğrenmiştim Kimyasal olmayabilir. 2 gün sonra tekrar verin ortalama 2 katına çıkmalı.
aven nurozkann hayır kimyasal degildir oranına gore yukselmesini bekleyin 3 gun sonra tekrar kan testi verin yükseldiyse tebrik ederim hamilesiniz 🥹