Ablamın oğlunda süt alerjisi vardı 2 yıl sürdü,benim kızımda da olacak diye çok korkuyorum çok zor bir süreç çünkü,kızımın yüzünde kulak yanında göğsünde ve omuzlarının arasında sivilce gibi bunlar var son 10 gündür var ,başta isilik olarak düşündüm ama bilmiyorum yaa ,şuan yüzünden geçti hafif izleri kaldı o yüzden belli değil diye çekmedim ,ablamın çocuğunda ki alerji de bebeğim sürekli ishaldi diyordu çok şükür normal kaka yapıyor ishal falan değil benim bebeğim, bunların sebebi ne olabilir ya da isilik mi acaba veya kıyafetten deterjandan olabilir mi ?