Kızım 5.5 aylik , alerjik bebek olduğu için bu hafta tadimlaea başladık, su da veriyorum bir süredir. Hafta sonu philips alıştırma bardağı aldik sukur ki içti sevdi ama ben tutuyorum çünkü bir anda cekiyor hafif tıkanıyor su çok geliyor heralde.
Bu ürün böylemi? Nasıl yapcaz kendi mi ogrencek ne kadae çekip içeceğini çünkü eline versem tutabilir ama tıkanır.
Birde bebeklerin su ayda su kadar bu kadar diye içmesi gereken bir max cc var mı su içerken? :)