Ben tencerede 1 ltre sütü plastik kepçeyle havalandırarak kaynayana kadar karıştırıyorum kaynayınca ocağı kapatıp serçe parmağım 8 saniye dayanacak kadar ılımaya bırakıyorum.Sonra tencereye 1,5 yemek kaşığı yoğurdu başka kapta tencereden aldığım ılıyan sütle pekiştirdiğim mayayı katıyorum karıştırıp bebek kavanozlarına koyuyorum.8 saat kapağını kapamadan tepsilere birbirine bitişik diziyorum ve üstünü katlı çarşafla kapatıp bir odada bekletiyorum.8 saat sonra 3 saatte buzdolabında bekletiyorum sonra afiyetle yemeğe hazır. Şifa olsun bebekerimize