angrybirds0668 sekerbebek30 dogum sonrasi kontrol olarak geçer ödeme alınmaz daha sonra muhtemelen 40 ı çıkınca da muayeneye çağırır o zaman ödeme yaparsınız
akdemrfdn İlk muayenemde kontrol muayenesi olduğu için ödeme almadılar, kırkıncı gün muayenesinde ödeme alındı.