rabiacaaaa Aşısını olduk mamasini içti gazını alirken nerdeyse tümünü kustu normalde hiç bu kadar kusmazdi ara ara yine kusuyor sizlerde yaşadınız mı normal mi acaba böyle ağız dolusu kusmak