Bebeğim 3 ay 12 günlük. 3 gündür aşırı huysuz. Memeye geldiğinde ağlıyor bağırıyor. Oyun oynuyor emmek istemiyor. Uykuları bı duzensizlesti. Mama ve biberonda kullanmıyor ne yapacağımı şaşırdım. Hasta mı , atak mi ne yapmam lazım bilmiyorum artık. Benzer durumda olan var mı ?