Kızlar sizce 2. Çocuk için yaş aralığı kaç olmalı
İlk bebeğim zor oldu 2 yıl kadar tedavi vs şüükür doğal yolla oldu 9 ay 8 günlük , doktorum 2. Yi istiyosan korunma tekrar aynı sıkıntıları yaşama ihtimalin yüksek dedi bende 1 yaşını geçince 2. Yi düşünmek istiyorum.
Tayinciyim ve destekçim yok tek başına çok mu zorlanırım sizce 😣