Kızlar taktıralı 1 ay olacak başta gözüküyordu 2. Gün gittim doktor eliyle ittirdi görünürden kayboldu bugün yaranın kabuğu düştü bir baktım implant basbaya bembeyaz gözüküyor kafayı yicem yaşayan ya da bilgisi olan var mı? İçine ittirirkende çok canım acıdı rezil oldum resmen doktorun beceriksizliğinden mi kaynaklı sizce?