havva2626 Annelik çok zor geldi bana, bebeğim 4.5 aylık çok zor bir bebek hiç bir şeyden memnun değil, psikolojim çok bozuk.
havva2626 hellokitty8 acısıyla tatlısıyla illaki geçecek ama mafoldum, dakikaları sayıyorum, günler bitsin diye uğraşıyorum.
Ezoo355 Hepsi geçecek. Bunlar bir süreç emin ol çoğu annemiz o dönemde geçti. Şimdi kızım 25 aylık elhamdülillah. Herşeyin geçici olduğunu unutma güzel anne 💙🫶
kibritci_kiz Karmom 1 yaştan sonra daha rahatladım ama herkes de aynı olmayabilir tabiki 🤓 şu an 15 aylık iyiyiz
hepoyleolurzaten___ ayy bende öyleyim kızımı çok seviyorum ama ne bir arkadaş ne bir komşu var etrafımda gidip bir kahve içeyim kızım çok huysuz sürekli üzerime tırmanıyor akşama kadar kollarım kopuyor oyuncak larıyla oynamıyor sürekli mızırdanıyor bağırıyor kendini geriyor uykuya direniyor yoruldum artık sürekli dakika ve saatleri sayıyorum sosyalleşmek istiyorum ama etrafımda kimse yok yanlız ve çaresiz bunaldım..
uykumvarasko havva2626 Ay sana gösterebilsem hissettirebilsem geçecek diyicem anlamsız gelicek sana şu an ama inan her şey gün geçtikçe dahada kolaylaşıyor ✨
Deletedmom_182 havva2626 6 aylık olduk bizde de durumlar aynı oğlumu canımdan çok seviyorum ama ağlama krizlerine tahammül edemez hale geldim oğlum bi başkasının kucağında çok mutlu ama bende değil.Bende stresi siniri hissediyor ondan böyle yapıyor diye avutuyorum kendimi ama doktora gideceğim ilaç kullanırsam belki daha sakin olurum diye düşünüyorum