LezizeNine Kızlar sağ elim bu şekilde mantar falan mı bu uzun zamandır var. Kremle de geçmiyor bilen ya da yaşayan var mı acaba? 
ArvenMom LezizeNine Çok fazla kimyasal kullanıyorsanız veya kimyasal temas ediyorsanız o yüzden de oluyor olabilir elleriniz hassaslaşmış olabilir cildin soyulmasına sebep olmuştur
peratoprak LezizeNine benimde aynı böyle sol elim krem kullanıyorum bende sizin gibi ama geçmiyor doğumdan sonra oldu önceden böyle değildi hiç hoşuma gitmiyor görüntüsü elimin
LezizeNine ArvenMom bulaşık deterjanı kullanıyorum sadece domestos çamaşır suyu falan çok çok nadir kullanıyorum tezgah için ama doğumdan sonra bu hale geldi
LezizeNine peratoprak benimde doğumdan sonra oldu canım önceden yoktu ya nasıl geçecek bilmiyorum uzun zamandır böyle doktora gitmedim belki bilen vardır burda diye ama doktora gideceğim