Bebeğim 6 aylık meme+mama+ ekgıda olarak ilerliyoruz 5 gün oldu hala tuvaletini yapamadı her gün zeytinyağı veriyorum suda içiyor 3. Gün çok az bir kaka yaptı oda tam olmasada biraz katı gibiydi . Ne yapmalıyım nasıl geçer bu kabızlık deneyimli anneler var mı bu konuda ?