elifozkan Hipp mama kilo aldırmıyor diyorlar ne kdar doğru? Hipp kullanan anneler sizin bebişlerin kilo alımı nasıldı
ngold elifozkan merhaba ben hipp combiotic kullanıyordum bebeğim ilk doğduğunda kilo alımı çok güzeldi kabız olduğu için sma optıpro ya geçtim
mineksu Benimde sütüm yetmediği için kilo alamaıyordu.4 ayda mamaya başladık fakat biberon tutmadı.5.aya kadar hergün ısrarla pes etmeden denedim.Şuan 7 ay bitti çok şükür bi hayli kilo aldı.Kızıma hipp çok yaradı ben çok memnunum
Radyalsimetri Aydan 3. Aya 900 gram aldı. Ama hipp kolay sindirildiği için çok kilo yapmıyor diyorlar.