NewMomm1 Teşekkürler bu bilgilendirme için ama zaten buraya gelip fiyata bakan insanlar ürünün kendi fiyatını da biliyordur merak etmeyin. Dert etmeyin kendinize yani bu kadar😊 çok şükür devlet personeliyim ben de eşim de illa satılsın satılmazsa şunu yapamam gibi bir derdim de yok çok şükür. Üründe bir sorun olsaydı yahut kullanılıp deforme olsa zaten bu fiyata koymazdım. Ürünüme biçtiğim fiyat bu alan alır almayan almaz. Satılmazsa da gider bir çocuğa hediye ederim sıkıntı yok😊