Tabi ki Rabbim bilir doğrusunu. Sadece merak ettiğim şu, öğretmen olduğum için çok sık duyuyorum. Kasım doğumlu ya da Aralık doğumlu bu sene anaokuluna mı gidecek ilkokul mı başlasın şeklinde ama ilkokulda çalışmadığım için ayrıntısını bilmiyorum. Tecrübeli, o yaş grubuna çocuğu gelmiş anneler hangi ayda doğum yapmak çocuk için avantajlı/ dezavantajlıdır? 2. Çocuğu düşünüyorum ve okul konusunda dezavantajlı bir durumda olmasın istiyorum çünkü Allah nasip ederse, planladığım gibi bir gebelik olursa seneye Kasım sonunda doğum yapmayı istiyorum