narin2022 ilaç değil de ben vitamin kullanıyorum. Sütüm çoktu. Son ayım aşırı stresli geçince bebeğime sütüm yetemedi. Minimum 500 gr alması gereken kızım 350 aldı. Oturdum ağladım. Mama vermek istemedim. Solgarın süt yapan vitaminini aldım. Oceon mummy vitaminini aldım. Ger gün bir bardak rezene çayı içiyorum. Soğandan nefret ederim. Soğan doğrayıp yiyorum. Tahin-pekmek, hoşaf, meyve, et, tavuk, en az iki yumurta yiyorum. En az 3 litre su içiyorum. Çok şükür 2.günden sonra artmaya başladığını hissettim. Birde az stres ve uyku. Benim kızım dolapta sağılmış sütümü bile biberonla içmedi. Emzik bile kullanmadı. Mama da içmezdi. Açlıkta ağlıyordu 😢 lütfen bunları yapın