ZeydsMom Bir yıl boyunca her şeyi bedavaya alacak bir mağaza seçebilseydin hangisini seçerdin? Ben bebek mağazası diyorum 😄
ZeydsMom Koliva temuda gecen bi canta gordum kalp seklinde. Ayy istedim ama almadim. Nereye takacagim dedim. 🤣🤣
ZeydsMom crybaby galiba bizim ulkede en kotu giyimlerini getiriyorlar. Yani onceleri boyle degildi. Gomlek jean falan almisligim var. Ama grcenlerde girince iceride kocaman magaza icerisinde iki uc cesit bisey . Bide hepsi beyaz,yesil . Anlamadim ne iş. Ondan artik sevmiyoom. 🥲 Ellerim bombos ciktim