Lukababy evet benim bebeğimde de oldu göbek bağı tam kurulmadığı için oluyormuş üçmüş nitrat çubuğu ile yakıldı yine aynı şekilde göbeği açık kalacak şekilde besledim ve 1 hafta boyunca su değdirmedik .bilginiz olsun geçmiş olsun ihmal etmeyin ( gerekli görürse doktorunuz muayeneden sonra k vitamini iğnesi vurdurabilir )