nurozkann
Canım benım de 2.cocuğumda adet olckmışım gibi belirtiler vardı bel kasık ağrısı fln ha bügün olcm belirti var ha yarın olcm diye 10 gün test yapmadım ama adet olckağıma inanıyoudum sonra bı yaptım hamişim 😁 şimdi doğdu 4 aylık doğduğunda oğlum da 3 yaşına girdı