mbkutan Kızlar 45 günlük bebetom var akşama da nohutlu pilav yapmak istiyorum haşlandıktan sonra dış kabuğunu soysam gaz mevzusunu çözmüş olur muyum sizce
defnetugce mbkutan Pişerken azıcık şeker ve kimyon at canım içine gaz yapmıyor o zaman. 🌸✨ veya yerken kendi tabağına da kimyon atabilirsin.
rabiaeso mbkutan gün öncesinden suda beklerken suyun içine sirke eklemek de gazını alıyor bakliyatlarin
endoplazmikretikulumiste mbkutan gaz mevzuğu suda bekletme yöntemli atılıyor sanıyorum ama başla yöntemler varsa bilemem
mbkutan defnetugce @rabiaeso @metooo @endoplazmikretikulumiste Kızlar valla şeker koydum kimyon koydum düdüklüye üstüne pilava kimyon attım üstüne bir de kimyon çayı içtim bakalım gece neler bekliyor beni 😂
mbkutan rabiaeso öğlen 12 gibi suya koymuştum şimdi sirke koysam ise yarar mı 1 buçuk saat sonra pisirecegim zaten
rabiaeso mbkutan kusura bakma şimdi girip gördüm yazdığını ,bilmiyorum 1 saat dursa fayda eder miydi ama bir dahakine aklında olsun artık ben hep koyarım 😊
defnetugce mbkutan Hahaha 😂 pilava da mı kimyon attın 😂 o kadar kimyon ilee gaz sancınız olmaz en azından rahat edersiniz 🤭
mbkutan metooo üüüfffff hemde ne rahat 😂😂😂 o kadar kimyona saat 4 te uyandı emmek için sonrasında rahatsız olur diye bir de maflor verdim 😂 pamuk gibi oldu yavrum 😂😂
pantenkelebek mbkutan ilk suyunu haşla dök sonra pişirirken içine patates at gazını alır yerkende kimyon atar yersin
metooo mbkutan aynen öyle, bu hassasiyet güzel. Zaten birkaç ay, sonra kendi çıkarıyor gazını, 11 aylık olacak ben yine kimyonlu pişiriyorum böyle şeyleri ikimiz de rahatız
mbkutan metooo ilk 40 gün her akşam kimyon çayı içmiştim şimdi ara vermeye başladım içiyorum ama her gün değil