Bizimki yeni 9 aylık oldu. Mama, anne, meme, baba, dede, kaka, kapı, gıgı bunları söylüyor acıktıgı zaman süt istiyorsa meme yemek istiyorsa mama diyor, uykusu gelince eee eee diyor. Ters emekliyor ileri değilde geri geri gidiyor 😂kanepede oturtunca kendini yüzüstü yapıp aşagı iniyor kanepeye tutunup ayakta duruyor. Sarkı söylüyorum totosunu ve başını salıyor 😂 alkışı ögrendi bi haftadır onu yapıyor. Müzigi duyduğu gibi alkışlıyor. Benimle cee cee oynuyor yüzünü örtüp ce diyor 😂